פרויקט פינת האוכל

פורסם על ידי: Natalie ב יום שישי, 11 במרץ 2011. תחת: ,

אם לומר את האמת - אין לנו באמת פינת אוכל. אנחנו שני אנשים שאוכלים מול הטלויזיה וטוב לנו עם זה. פינת האוכל משמשת אותנו, או יותר נכון - אותי, כפינת מחשב. את השולחן המוזר הזה קלטתי בחוץ - ההורים של בעלי הפכו אותו לשולחן מרפסת ולי נראה שהוא ייהרס שם די מהר. לפינת אוכל מאוד רציתי שולחן לבן עגול עם כיסאות סבנטיז אדומים, אבל מה לא עושים למען החיסכון...
אז צבעתי את השולחן בצהוב, או לפחות ככה חשבתי. התחשק לי להשתולל עם צהוב ממש וכנראה שהתבלבלתי בחנות כי מה שיצא לי דומה יותר לבז' מטונף. באסה, אבל ככה זה עם צבעים אז אם אין סיכוי שאני אתקן את זה (ואין סיכוי כזה) אז אני אשכנע את עצמי שזה יפה - אופטימית או לא?

לסיום, צבעתי את הקיר בגוון אפור חמים, והחלטתי להתלבש על עניין הצלחות על הקיר. שתי צלחות נתנה לי חמותי ואחת מצאתי במחסן בגינה. אחרי טיפול קצר במים וסבון הכל נראה נפלא. אני יודעת שזה נראה קצת ריק עכשיו, אבל אני אאסוף צלחות ועם הזמן אולי יהיה פה אוסף סבתות מכובד.





ועכשיו לשאלת השאלות: מי יתלה לי את שתי המנורות המדהימות האלה? הן ייראו מעולה מעל פינת האוכל!



2 תגובות ל פרויקט פינת האוכל

  1. MiaAmos

    adore the gentle yellow and the plats are lovely!!!it brings the dining room the warm intimacy touch !! SUPER LIKE!!!!!XOXO

  2. Natalie

    Thank you dear! I think I'm almost done with the living&dining area.. what's next? mmm...

הוסף תגובה