פרויקט הסלון - חלק 2

פורסם על ידי: Natalie ב יום שבת, 1 בינואר 2011. תחת:

בשבוע האחרון של 2010 הייתי עסוקה במיוחד. כחלק מפרויקט שיקום הסלון שלנו, לא היה לי מושג מה אני עושה עם אזור הטלויזיה ומאיפה אני מוצאת מזנון. כל המזנונים שראינו בחנויות היו או קטנים מדי או יקרים בטירוף. במושב שבו אנו גרים יש לול תרנגולי הודו נטוש שמדי פעם משליכים אליו דברים שיצאו משימוש. חשבתי לבדוק אם יש שם משהו שיכול להתאים לנו עם קצת עבודה. להפתעתי, מישהו שאנחנו מכירים מצא את המזנון המדהים הזה, שנראה משנות ה-50 ופשוט זרק אותו אצלנו (אין לי מושג למה). הוא היה קצת מלוכלך ובלוי, אבל לא משהו שלא ניתן לפתור באמצעות קצת חום ואהבה.



עם עזרה של טרקטור חקלאי, המזנון הועלה לסלון והוצב במקומו. באופן די מפתיע, המצב שלו היה מעולה. מאיפה שהוא לא הגיע אלי, שמרו עליו יפה. הסתבר שכל פנים הרהיט נשמר לגמריי - מגירות קטנות ואפילו מתקן לתקליטים. במהלך השבוע שלאחר מכן, הייתי חוזרת מהעבודה וישר מתחילה לעבוד עליו - לנקות אותו מאבק (ומעכבישים), לשייף אותו ולצבוע בצבע שמנת ושחור.  בקיצור, יצא וואו.



1 תגובות ל פרויקט הסלון - חלק 2

  1. Lola

    love your telephone!

    www.dressupwithlola.blogspot.com

הוסף תגובה