קניות ברשת: ModCloth

פורסם על ידי: Natalie ב יום שישי, 4 בנובמבר 2011. תחת: ,

אחד האתרים שמשך את תשומת ליבי יותר מכל בשנה האחרונה הוא ה-ModCloth. אתר שמגדיר את עצמו כבית למכירת בגדי וינטאג' ומכיל בתוכו גם קטגוריות של פריטים לבית ואקססוריז. בהתחלה הוא לא ממש תפס אותי, אבל מאז שנרשמתי לניוזלטר שלו התחלתי לקבל דברים מטריפים למייל ומיום ליום אני שמה לב שאם יש משהו ממש מיוחד, שאין לאף אחד אחר – זה שם.
בגלל שהאתר הוא קודם כל חנות לאופנת וינטאג', אז אפשר למצוא בעיקר בגדים עם הצעת הגשה, אבל הקטגוריות האחרות רחוקות מלהיות "עניות" בפריטים - ממצלמות רטרו, תמונות, הדפסים ופשוט פריטים ייחודיים עם קריצה.

אני הכי אוהבת את הפריטים השטותיים לבית - מין מיקס ישן חדש של פריטים לבית ולמטבח, בצבעים עזים ועליזים - בדיוק כמו שאני אוהבת.

היום, אחרי שנה שאני רק מסתכלת, הגיעה הרכישה הראשונה שלי באתר - זוג מגפיים חומים עם סוליה שטוחה. אני יודעת שיכולתי לקנות משהו קצת יותר ייחודי, אבל לפעם הראשונה זה יספיק. 


הניוזלטרים של החנות הם מה שהשאיר אותי בקשר, ולא פלא...
בשורה התחתונה - חנות מגניבה למדי במחירים לא זולים אבל סבירים בהחלט ביחס לסחורה (זאת לא הסחורה שקונים ישירות מסין). משלוח לארץ יעלה בסביבות ה-20 דולר למשלוח רגיל של 7-21 ימים וללא מספר מעקב לחבילה ו-28 דולר למשלוח מהיר עם מספר מעקב.


2 תגובות ל קניות ברשת: ModCloth

  1. MiaAmos

    תתחדשי!!!אחלה רכישה ופוסט מאתגר בהחלט!!XX

  2. Natalie

    קיבלתי הודעה יום אחרי- שזה כבר נשלח, אז בקרוב נדע...

הוסף תגובה