כפתור פייסבוק לייק לבלוגר - אחד שעובד

פורסם על ידי: Natalie ב יום שלישי, 25 באוקטובר 2011. תחת:

פלטפורמת בלוגר של גוגל היא פלטפורמה נוחה מאוד לניהול בלוגים. יש בה את כל מה שצריך - אחסון, תבניות עיצוב יפות ונוחות לתפעול והרבה וויג'טים שמתקינים בלחיצת כפתור והכל בחינם. אחד הדברים שלקח לי המון זמן למצוא, הוא איך לעזאזל אני מוסיפה פה כפתור פייסבוק לייק שיופיע תחת כל פוסט. בוויג'טים המוכנים - יש אפשרות של לחצני שיתוף שמבליטה את גוגל +, אבל אין כפתור לייק נפרד.

אז לאחר חיפושים רבים, וכפתורים שלא עובדים כמו שצריך - מצאתי את הפוסט המעולה הזה, שבאמת עובד. למי שלא הכי מסתדר עם האנגלית, אני מביאה פה גרסה מתורגמת וקלה לתפעול בשישה צעדים - בלי לקחת על זה קרדיט. 

1. להיכנס לעמוד הראשי שנקרא "מרכז השליטה" וללחוץ על "עיצוב" 



2. לבחור בתפריט העליון ב"ערוך HTML"


3. לפני שנוגעים במשהו - כדאי לשמור על עותק מהתבנית ולהוריד אותה למחשב, ככה שאם עשיתם איזשהו נזק שום דבר לא הולך לאיבוד ותוכלו פשוט להתקין אותה מחדש. אחרי שמירת התבנית צריך לסמן וי בתיבה "הרחב תבניות יישומון"


4. עכשיו צריך לחפש את הקטע הזה - <div class=’post-outer> אפשר להשתמש ב-CTRL F כדי לחפש את הקטע הספציפי, כמו שמחפשים בכל טקסט. שורה מתחת לקטע אמור להופיע הקטע הבא - 
<b:include data=’post’ name=’post/> ואז אתם יודעים שהגעתם למקום הנכון.

5. רואים את הקטע שמסומן בצבע ורוד? זה סקריפט ואותו צריך להעתיק בצורה מדויקת מתחת לשתי השורות שמצאתם קודם לכן. כדי להעתיק אותו נכון בלי טעויות, כותב הפוסט המקורי צירף לינק שממנו ניתן להעתיק שורה אחר שורה ואותו תמצאו כאןאני ממליצה להדביק את הקוד "שורה שורה" בדיוק כמו שהוא כתוב במקור.

6. ולסיום, פשוט לשמור את התבנית ולבדוק איך יצא לכם.

וכמובן, תרגישו חופשי ללחוץ על ה-LIKE...


1 תגובות ל כפתור פייסבוק לייק לבלוגר - אחד שעובד

  1. רותי א.

    סוף סוף משהו שעובד!!! תודה על המדריך, עזרת לי מאוד.

הוסף תגובה