להציל מכונת זינגר, או.. כמעט מכונה

פורסם על ידי: Natalie ב יום שבת, 25 בספטמבר 2010. תחת: ,

יש לי איזה קטע עם דברים ישנים - לא יכולה לראות אותם מוזנחים ככה בפינה, בלי לעשות להם איזה מהפך. אני לא יודעת לעבוד על מכונה תפירה, ההיפך הוא הנכון, בתיכון היה ניסיון ללמוד לעבוד עם מכונת תפירה וזה היה כושל במיוחד. בכל זאת, אין קשר בין מחט לת@ת וכמובן שזה לא מונע ממני להיות מוקסמת מיופיין של מכונות תפירה ישנות  (בעיקרון, כל דבר ישןו..). בשנים האחרונות אני חולפת על פניה של הרגלית החלודה הזאת - רואה אותה נרטבת בגשם, משתזפת בשמש וזוממת לעשות איתה משהו יעיל. אבל מה? הרי אין לה מכונה..

אם בסך הכל מדובר ברגלית חלודה, אז אין הרבה מה לעשות איתה חוץ מלהפוך אותה לפריט דקורטיבי לבית או לגינה. חצי שעה של צביעה בצבע שמן (מאט, שחור) והיא מוכנה להיות סטנד ממש מגניב לאיזה עציץ.



ורק לידע כללי - לכל אחת מהמכונות האלה יש מספר סידורי שמוטבע עליה, בדרך כלל על הרגלית. אפשר לחפש את ההיסטוריה שלה במאגר של החברה - יש קובץ עם היסטוריה שלמה של מכונות תפירה שהולך יותר ממאה שנים לאחור וכולל גם את עיר הייצור. 


יצא יפה, אני מרוצה. אך בדיוק שסיימתי, אבא שלי טרח לספר לי שהוא עשה משהו אחר עם רגלית ישנה של מכונת תפירה - הוא קנה פלטת עץ עבה ממחלקת המטבחים של איקאה והפך את הרגלית לשולחן עבודה. האמת היא שהוא לגמרי לוקח... מה שאומר שאני והרגלית הזאת עוד ניפגש להמשך עבודה.




אין תגובות ל להציל מכונת זינגר, או.. כמעט מכונה

הוסף תגובה