ספר: פריז לעומת ניו יורק

פורסם על ידי: Natalie ב יום שבת, 5 בנובמבר 2011. תחת: ,

ואהראם מוראטיאן או בקיצור - Vahram Muratyan, הוא מעצב גרפי וארט דירקטור צרפתי. יש לו בלוג שבו הוא מעלה אילוסטרציות מרהיבות, אותן הוא איגד לספר והנושא שלהן הוא אחד: פריז לעומת ניו יורק. 
את פריז אני מכירה מקרוב, פשוט כי אבא שלי גר שם. זה קצת מורכב - הוא נולד בפריז ותוך כדי ביקור בארץ הכיר את אימא שלי והחליט להישאר. הוא היה אז בן 28 והקשר שלהם החזיק כתריסר שנים שלאחריהן הוא חזר לעיר האורות. מאז גיל 16, בדיוק אחרי שביטלתי את הברוגז שלי איתו (ובעקבות גלויות מתחנפות שהיה שולח לי) הייתי נוסעת לבקר אותו, אחת לשנה שנתיים. עם הגיל זה קצת הלך והתרחק ולאחרונה ביקרתי אצלו אחרי שקרוב לחמש שנים לא הייתי בעיר הזאת. זה לא שאני והוא התרחקנו, דווקא ליהפך, אבל הוא התחיל לבוא יותר הנה. בגדול, אני לא מתה על פריז, אני מתכוונת לזו של התושבים כי את פריז של התיירים מעולם לא הכרתי מלבד גיחות לאתרים המפורסמים שלה. בדרך כלל יש תור ארוך שאבא שלי מרגיש קצת אידיוט לעמוד בו - הוא ועוד הרבה צרפתים. זה לא מפתיע להיתקל בצרפתי שמעולם לא עלה על האייפל, באמת שלא. 

וניו יורק? מעולם לא הייתי בה והאמת היא שארה"ב (להלן "אמריקה") תמיד קצת הפחידה אותי. הגודל שלה ויותר מדי סרטים גרמו לי לחוש מין ריחוק מסוים מהיבשת הזאת. אני? אמסטרדם עושה לי את זה יותר מכל מקום אחר, אבל לשבת מעל 10 שעות במטוס כדי להגיע לניו יורק? קצת מלחיץ. לעומתי, יש לי חברה טובה שמשתגעת עליה. רק אומרים את שם העיר והיא כבר מוכנה עם המזוודות. חוץ ממנה, המנהלת שלי בעבודה נמצאת שם ברגעים אלה ובטוח מתרגשת בטירוף בגלל שהיא עומדת לרוץ במרתון של ניו יורק!! אז אפשר לומר שזה מוקדש לה... פריז וניו יורק - מצאו את ההבדלים:






וקרין, שיהיה בהצלחה!


2 תגובות ל ספר: פריז לעומת ניו יורק

  1. MiaAmos

    הפוסטים שלך נהיים יותר ויותר מענינים..ממש כיף לקרוא ולראות)))

  2. Natalie

    גם התגובות שלך לא רעות בכלל(; תודה!

הוסף תגובה